Cennik

Pomożemy Ci wybrać pakiet dopasowany do Twoich potrzeb.

 

Gwarantujemy brak ukrytych kosztów i niespodzianek w trakcie trwania umowy.

 

Wybierz abonament, za który możesz co miesiąc płacić lub zapłać z góry za 12 miesięcy i otrzymasz zniżkę

ECO

99 zł / miesiąc

COMFORT

249 zł / miesiąc
MULTI
429 zł / miesiąc
zniżka za rok 20%
zniżka za rok 20%
zniżka za rok 20%
Dla serwisów istniejących mniej niż dwa lata 50% zniżki na abonament 

Umawianie wizyt

Inteligentne podpowiadanie terminów

Zarządzanie zleceniami

Oferty

Zamówienia części

Poziomy uprawnień

Skanowanie dowodów rejestracyjnych AZTEC

Moduł CRM

Dostosowanie rodzaju usług

Wsparcie techniczne 

Wersja na komputery, telefony i tablety

Przechowalnia opon

Widok właścicielski

Ubezpieczenia

Google Calendar

Integracja Fakturownia.pl

Integracja Calamari

Dedykowane logo o wygląd

Dedykowane kampanie SMS

Dedykowane raporty

Powiadomienia SMS

50

500

1200

Konta użytkowników w pakiecie 

6

20

40

Serwisy

1

1

3

ECO

99 zł / miesiąc

COMFORT

249 zł / miesiąc
MULTI
429 zł / miesiąc
zniżka za rok 20%
zniżka za rok 20%
zniżka za rok 20%
Dla serwisów istniejących mniej niż dwa lata 50% zniżki na abonament 
Koszt każdego dodatkowego SMSa ponad plan wynosi 0,16 zł zł / SMS. Podane ceny są cenami netto. Do podanych cen należy doliczyć 23% VAT.

 

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę zapłacić za abonament?

 

Oferujemy płatności cykliczne kartami płatniczymi lub ręcznie co miesiąc — w tym wypadku dostępne są wszystkie najpopularniejsze metody płatności e-przelewami.
Czy mogę wypróbować system przed zakupem?

 

Okres próbny, trwający 3 miesiące, umożliwia Ci przetestowanie wszystkich możliwości jakie daje Benzil, bez konieczności wiązania się umową. Podczas rejestracji nie musisz podawać danych swojej karty kredytowej.
Kiedy mogę zakończyć umowę ?

 

Możesz anulować swój abonament miesięcznie. Wyjątkiem jest sytuacja, w której płacisz z góry za abonament roczny i otrzymasz zniżkę.
Czy istnieje minimalny okres obowiązywania umowy?

 

Masz możliwość kontynuowania abonamentu w trybie miesięcznym lub podpisania umowy rocznej z natychmiastową płatnością.
Co się dzieje po upłynięciu okresu testowego?

 

Najpierw wyślemy Ci o tym wiadomość, a dzień po terminie w aplikacji pojawi się komunikat o konieczności wyboru planu abonamentowego i uiszczeniu opłaty.

Skontaktuj się z nami lub zadzwoń

 

+48 570 310 999




Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez tę witrynę oraz na jednorazowy kontakt drogą mailową lub telefoniczną